Audyt Komunikacji

EFEKTYWNOŚĆ ZACZYNA SIĘ OD KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ

Komunikacja wewnętrzna zaczyna być coraz bardziej dostrzeganym i docenianym  elementem w firmach.  Badania przeprowadzone w 2016 roku przez firmę GFMP pokazują, że wśród ankietowanych  70% uważa, że w najbliższych latach będzie rosnąć znaczenie komunikacji wewnętrznej w firmach. Jednak te same badania pokazują, że największą przeszkodą w jej usprawnianiu jest brak świadomości wagi komunikacji wśród kadry zarządzającej.
Uznając  wagę komunikacji między ludźmi na jeden z najistotniejszych elementów wpływających  na jakość  i satysfakcję z pracy zawodowej ludzi, proponujemy naszym klientom wsparcie w  jej usprawnianiu, a tym samym budowaniu wizerunku profesjonalnej i  idącej z duchem czasu organizacji.
Pracujemy z klientami, dla których człowiek jest naprawdę najważniejszym  zasobem w firmie, a jego praca i zaangażowanie są doceniane przez pracodawcę.
Dla naszych klientów przeprowadzamy audyt komunikacji wewnętrznej oraz badanie satysfakcji z pracy wśród wszystkich pracowników.
Zdajemy sobie sprawę z tego, że w dzisiejszym zdigitalizowanym przedsiębiorstwie, to nie brak narzędzi do komunikacji czy brak komunikatu jest problemem, a jego subiektywny odbiór przez adresata. Stąd też w czasie  przeprowadzanego audytu dbamy o budowanie dobrych relacji ze wszystkimi pracownikami w firmie, zapewniamy poufność i poczucie bezpieczeństwa , po to , aby informacja o tym , co nie działa lub co powinno działać inaczej wg pracowników, miała okazję wyjść na "światło dzienne".

Nasi klienci otrzymują raport zawierający syntezę danych z przeprowadzonych ankiet i rozmów. Raport jest w pełni anonimowy i na żadnym etapie, nie ma możliwości pozyskania danych personalnych ankietowanych. Raport zawiera również rekomendowane przez pracowników zmiany oraz sugestie audytora.

 Zastosowanie badań satysfakcji pracowników

  1. Wsparcie w procesach ciągłego doskonalenia organizacji. Pozyskane informacje stanowią podstawę do podejmowania decyzji o zmianach w systemach zarządzania. Zarządom, menedżerom i pracownikom działów HR pozwalają wcześnie zidentyfikować problemy i adekwatnie na nie zareagować.
  2. Forma rozpoznania potrzeb i oczekiwań pracowników przed wprowadzaniem istotnych dla organizacji zmian tj. np. reorganizacje, zmiany w systemie motywowania płacowego i pozafinansowego.
  3. Weryfikacja wdrożonych wcześniej  zmian i reorganizacji. Firma ma wtedy okazję do pozyskania informacji o stopniu akceptacji nowych procedur i systemów przez pracowników.
  4. Wsparcie informacyjne dla zarządów, menedżerów, kierowników i działów HR w procesie podejmowania decyzji związanych z różnymi aspektami zarządzania poprzez dostarczenie feedbacku  od pracowników.
  5. Zapobieganie i wczesne ostrzeganie organizacji przed negatywnymi procesami dzięki systematycznemu monitorowaniu sytuacji wśród pracowników.

Dzięki współpracy z EBM Consulting

  1.  dowiesz się co, gdzie i jak zmienić, aby działać efektywnej;
  2. poznasz opinię swoich pracowników na ważne dla Ciebie i dla nich tematy;
  3. przyspieszysz proces zmian;
  4. otrzymasz propozycję konkretnych rozwiązań;
  5. otrzymasz wsparcie przy wdrażaniu zmian.

POTRZEBUJESZ SZCZEGÓŁÓW - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI   e:  kontakt@ebm-consulting.pl,   t: +48 607 670 013