Dla naszych klientów przygotowujemy „skrojone na miarę” potrzeb, oczekiwań i zasobów szkolenia rozwijające zarówno kompetencje miękkie , jak i twarde. We współpracy z trenerami innych specjalności, jesteśmy Państwu w stanie przedstawić kompleksową propozycję rozwiązań.
Cele rozwojowe klienta realizujemy poprzez zastosowanie odpowiednich narzędzi
- Audyt (opinii pracowniczej w obszarach szczególnie istotnych dla klienta np. motywacji, satysfakcji z pracy, komunikacji wewnętrznej)
- Szkolenia (kompetencje miękkie, interpersonalne)
- Coaching (indywidualny, grupowy, zespołowy)
- FRIS Style Myślenia
Ustalenie zakresu współpracy z klientem każdorazowo poprzedzone jest dokładną analizą potrzeb rozwojowych, a metody dopasowywane są indywidualnie w zależności od okoliczności, ich efektywności i oczekiwań.
Obszary oferowanych szkoleń biznesowych
- Skuteczna komunikacja w zespole oraz pomiędzy zespołami
- Zarządzanie czasem automotywacja
- Budowanie efektywnego zespołu z wykorzystaniem naturalnych predyspozycji jego członków (wg metody FRIS)
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole
- Twórcze myślenie i wypracowanie nowych rozwiązań
Powyższa tematyka może zostać rozszerzona o tematy wskazane przez klienta, a także przeprowadzona we współpracy z innymi trenerami. W przypadku udziału trenerów zewnętrznych, ceny szkoleń są ustalane indywidualnie.
Pokonaj przeszkody i zrealizuj swoje cele